چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 1 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۶:۴۴:۲۱

مدیریت انتقال افزایش تولید گاز پارس جنوبی با اجرای پروژه‌های ابتکاری

باشگاه خبری فراساحل: مدیریت انتقال افزایش تولید گاز در پارس جنوبی طی سال ٩٤ با اجرای پروژه‌های ابتکاری محقق شده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا معاون عملیات خطوط لوله منطقه دو عملیات انتقال گاز اظهار کرد: این منطقه با اجرای پروژه‌های ابتکاری از جمله اتصال خط لوله دهم به چهارم سراسری توانسته است ظرفیت دریافت و انتقال گاز را طی سال ٩٤ افزایش دهد .عبدالرضا بهمنی با بیان اینکه با اجرای این پروژه‌ها در سال گذشته شاهد افزایش ٧٥ میلیون مترمکعبی ظرفیت انتقال گاز بوده‌ایم، افزود: علاوه بر اجرای پروژه‌های اتصال خطوط لوله، پروژه‌هایی نیز در حوزه ورودی و خروجی تاسیسات با هدف افزایش ظرفیت انتقال گاز انجام شده است.


وی اعلام کرد: این معاونت به صورت مستمر در زمینه حفظ، نگهداری و تعمیرات خطوط لوله و تاسیسات وابسته فعالیت می‌کند و این فعالیت‌ها را به ویژه در فصل زمستان با هدف پیشگیری از احتمالات و رفع تنگناها در انتقال مطلوب گاز با حساسیت بیشتری پیگیری می‌کند. به گفته بهمنی، معاونت عملیات خطوط لوله شامل واحدهای عملیات ساختمانی، حفاظت از زنگ، شیرهای خودکار، حمل و نقل و مراکز بهره‌برداری خطوط لوله می‌شود. معاون عملیات خطوط لوله منطقه دو عملیات انتقال گاز ادامه داد: این معاونت بازوی اجرایی حوزه مهندسی و عملیات ایستگاه‌ها محسوب می‌شود. وی در ادامه به نگهداری مطلوب از خطوط لوله اشاره کرد و گفت: با پایش و پیاده سازی سیستم حفاظت از زنگ و اجرای تعمیرات اساسی، عمر مفید بهره‌برداری از خطوط لوله افزایش می‌یابد.



  کد خبر : 1305
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :